100 PROCENT KUNDNÖJDHET
Nu har vi fått resultatet av vår årliga kvalitetsmätning, där vi frågar våra kunder hur nöjda de är med våra tjänster. Med stor glädje kan vi berätta att kundnöjdheten ligger på hela 100 procent!
Kvalitetsmätningen är en viktig del av vår arbetsprocess för att säkerställa att vi upprätthåller högsta möjliga kvalitet. Vi värdesätter långsiktiga relationer och strävar alltid efter att göra våra uppdragsgivare så nöjda som möjligt. Det känns otroligt hedrande att våra kunder även i år intygar att de skulle rekommendera oss till andra uppdragsgivare.
Likt förra året har vi beslutat att för varje ifylld kundenkät skänka en summa till Unicefs insamling för barn i Ukraina. Tack vare den fantastiska responsen kommer vi nu donera 7 000 kronor till Unicef.
Vi vill tacka alla våra kunder som har gjort detta möjligt!
Utdrag ur kundenkäten:
”Det fungerar alldeles utmärkt att jobba med er.”
”Mycket god kunskap inom hållbarhet”
”Som kommunalt bolag har vi höga krav på oss och konsulterna från Bylero möter upp kraven samt delar med sig av värdefull kunskap, viktigt för vår utveckling.”
”Ni är bra och lätta att samarbeta med. Klart och tydligt.”
”Vi är rakt igenom väldigt nöjda och skulle till viken tid rekommendera er till andra!”