KUNDNÖJDHETEN I TOPP
För en tid sedan skickade vi ut vår årliga kvalitetsmätning, där vi frågade våra kunder hur nöjda de är med våra tjänster. Med stor glädje kan vi berätta att kundnöjdheten ligger på hela 99 procent. En riktigt fin julklapp som vi ödmjukt tackar för.
Kundundersökningen är ett led i vår arbetsprocess för att säkerställa att vi når upp till högsta möjliga kvalitet. Vi värnar om långa relationer, därför är vi måna om att våra kunder upplever att vi har genomfört våra uppdrag på ett tillfredställande sätt. Denna positiva respons, där våra kunder även i år intygar att de skulle rekommendera oss till andra uppdragsgivare, känns fantastisk.
Omvärlden skakar och all hjälp till dem i världen som har det svårt räknas. För varje ifylld kundenkät som kom i retur har vi skänkt en summa till Unicefs insamling för barn i Ukraina. Den höga responsen innebär att vi nu skänker 8 700 kronor till Unicef. Tack alla kunder som gjort det möjligt!
Utdrag ur kundenkäten:
“Oerhört engagerat och professionellt arbete.”
“Lösningsorienterade och med stor teknisk kompetens.”
“Smidigt och effektivt samarbete. Förståelse för vad kunden efterfrågar.”
“Uppdragen har skötts på ett exemplariskt bra sätt.”
”Levererar en mycket bra, stadig och kvalitetssäker konsulttjänst.”
“Bra samverkan och lyhördhet. Det uppskattas stort!”
“Snabb och bra återkoppling. Kunniga medarbetare som levererar det man förväntar sig.”
“Bylero är mycket kompetenta, kunniga och engagerade.”
“Pålitliga, hög kompetens, lätt att samarbeta med.”
“Proffsigt och personligt bemötande.”